Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Serveis Interns, a través de l’OAC, obre el cinquè termini d’enguany per a inscriure’s i tramitar el DNI des de Salou durant el mes de juny

El 19 i 22 de juny, l’oficina mòbil del DNI de la Policia Nacional estarà ubicada al mateix Ajuntament de Salou

dilluns 04 juny 2012

Els veïns/es de Salou el dimarts 19  i el divendres 22 de juny, poden tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI), per primera vegada o renovar-lo, a les dependències de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi. Un equip mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà en aquestes dates a Salou per facilitar-ne la gestió als ciutadans.

Per beneficiar-se d’aquest servei intern, és important tenir present que s’ha de demanar prèviament hora a les Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Salou o trucant al telèfon 977-30-92-00, extensió directa: 1156. Allí se’ls informarà més detingudament de la documentació que han d’aportar i del dia i hora assignats per a la tramitació.

El servei contempla qualsevol tràmit del DNI, tant si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, ja sigui per pèrdua o extraviament, per sostracció o per canvi de dades o domicili.

Des de la regidoria de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni; així com des de les instal·lacions de l’Oficina d’Atenció Ciutadana s’informa a les persones interessades en tramitar-lo que han d’estar disponibles ambdós dies (19 i 22 de juny), entre les 9 i les 11:30 hores del matí i que cal aportar la següent documentació depenent de la tramitació sol·licitada:

Renovació per caducitat: DNI caducat i una fotografia.

Pèrdua: dues fotografies.

Robatori: dues fotografies.

Expedició per primera vegada: una fotografia, justificant d’empadronament, partida de naixement. Cal venir acompanyat del pare o la mare amb el seu DNI.

Renovació per canvi de dades: una fotografia, justificants del canvi de dades (justificant del padró, partida de naixement).

Mario García, 1r Tinent d'alcalde i regidor de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni, va manifestar que “als ciutadans interessats se’ls assignarà dia i hora per estricte ordre de petició; a més va destacar que des de l’OAC s’està treballant per oferir a la població el millor servei i per apropar l’administració cada dia més a la societat”.

Galeria d'imatges

OAC.JPG
OAC.JPG

Document Actions