Serveis Interns, a través de l’OAC, obre el cinquè termini d’enguany per a inscriure’s i tramitar el DNI des de Salou durant el mes de juny
dilluns 04 juny 2012
Els veïns/es de Salou el dimarts 19 i el divendres 22 de juny, poden tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI), per primera vegada o renovar-lo, a les dependències de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi. Un equip mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà en aquestes dates a Salou per facilitar-ne la gestió als ciutadans.
Per beneficiar-se d’aquest servei intern, és important tenir present que s’ha de demanar prèviament hora a les Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Salou o trucant al telèfon 977-30-92-00, extensió directa: 1156. Allí se’ls informarà més detingudament de la documentació que han d’aportar i del dia i hora assignats per a la tramitació.
El servei contempla qualsevol tràmit del DNI, tant si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, ja sigui per pèrdua o extraviament, per sostracció o per canvi de dades o domicili.
Des de la regidoria de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni; així com des de les instal·lacions de l’Oficina d’Atenció Ciutadana s’informa a les persones interessades en tramitar-lo que han d’estar disponibles ambdós dies (19 i 22 de juny), entre les 9 i les 11:30 hores del matí i que cal aportar la següent documentació depenent de la tramitació sol·licitada:
Renovació per caducitat: DNI caducat i una fotografia.
Pèrdua: dues fotografies.
Robatori: dues fotografies.
Expedició per primera vegada: una fotografia, justificant d’empadronament, partida de naixement. Cal venir acompanyat del pare o la mare amb el seu DNI.
Renovació per canvi de dades: una fotografia, justificants del canvi de dades (justificant del padró, partida de naixement).
Mario García, 1r Tinent d'alcalde i regidor de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni, va manifestar que “als ciutadans interessats se’ls assignarà dia i hora per estricte ordre de petició; a més va destacar que des de l’OAC s’està treballant per oferir a la població el millor servei i per apropar l’administració cada dia més a la societat”.