Salou promociona el turisme actiu al ‘Salón du Randonneur’ de Lió
dissabte 22 març 2025
El Patronat Municipal de Turisme de Salou és present aquest cap de setmana al Salón du Randonneur, la fira especialitzada en turisme actiu i de natura que se celebra al Centre de Congressos de Lió (França), del 21 al 23 de març. Adreçada al públic general, aquesta cita s’ha consolidat com un referent a França per a les persones que cerquen experiències saludables en entorns naturals.
Salou hi participa amb l’objectiu de donar a conèixer la seva oferta turística més enllà del sol i platja, posant en valor la natura, els miradors, el turisme esportiu, la gastronomia, l’oci, la cultura i les experiències vinculades al benestar i al wellness. La destinació es presenta com un lloc ideal per gaudir-ne durant tot l’any, especialment fora de la temporada estiuenca.
Integrat dins l’espai conjunt de la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Província de Tarragona (FEHT), Salou ofereix una proposta pensada per a un públic actiu que valora la qualitat de vida i el contacte amb l’entorn. S’hi mostren rutes accessibles, espais verds i una climatologia privilegiada, que convida a descobrir el territori en qualsevol moment de l’any.
Els visitants de la fira poden conèixer el Camí de Costa a través d’un vídeo 3D, una experiència visual que desperta gran interès entre el públic, format majoritàriament per parelles i persones de més de 50 anys, amb un perfil clarament orientat a viatjar fora de temporada alta i a descobrir destinacions tranquil·les i autèntiques.
El president del Patronat Municipal de Turisme i alcalde de Salou, Pere Granados, juntament amb la cap de Promoció, Natàlia Bel, han assistit a la fira i s’han reunit amb la directora de l’Oficina Espanyola de Turisme (OET) de París per abordar accions promocionals conjuntes, així com noves iniciatives a desenvolupar pròximament.
Granados ha subratllat “la importància de projectar una imatge de Salou com una destinació diversa, oberta tot l’any, amb activitats que connectin amb el territori i amb els valors de sostenibilitat i benestar”.
França continua sent un dels principals mercats emissors per a Salou, amb una despesa mitjana elevada i un interès creixent per les experiències de qualitat en entorns naturals. Amb aquesta acció promocional a Lió, Salou reforça la seva estratègia de desestacionalització.
A la fira també hi són presents empresaris turístics de la Costa Daurada i, en particular, de Salou.