Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou lidera el rànquing de les destinacions espanyoles escollides pel turisme nacional, aquest estiu de 2021, segons dades facilitades pel conegut portal Destinia

dilluns 20 setembre 2021

El percentatge que representa Salou sobre el total de reserves a Espanya ha pujat un punt, passant del 4%, al 2019, al 5%, al 2021, per davant de Benidorm, Barcelona i Madrid

Pel que fa al turisme internacional, Salou es manté en la tercera posició del ‘top 10’, empatant amb Sevilla i Palma de Mallorca

També han augmentat un 5,6% les reserves que s’han fet a Salou, respecte l’any 2019

 

Salou continua situant-se en la posició de líder, aquest estiu de 2021, pel que fa al rànquing ‘top 10’ de les destinacions espanyoles escollides pel turisme nacional, segons les dades publicades per la conocida agència de viatges Destinia, designada, per SEMRUSH (eina d’anàlisi de SEO i SEM), com la plataforma de viatges que més ha crescut durant la pandèmia.

El percentatge que representa Salou sobre el total de reserves a Espanya ha pujat un punt, passant del 4%, al 2019, al 5%, al 2021; col·locant Salou per davant de destinacions com Benidorm, Barcelona, Madrid, Benalmádena, Lloret de Mar, Torremolinos, Peñíscola, Puerto de la Cruz, Playa del Inglés i Roquetas de Mar.

Així mateix, les reserves al municipi han augmentat un 5,6%, respecte l’any 2019, pel que fa al client nacional, el qual representa, aquesta temporada estival, el 89% del total de reserves a Espanya, segons dades de Destinia. Cal destacar, en aquest sentit, que Salou ha estat de les poques destinacions en les què les reserves han estat superiors a 2019.

L’alcalde i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, ha assenyalat que “per a Salou, ha estat clau la promoció al mercat domèstic, si bé el municipi turístic acostuma a tenir molt bones xifres pel que fa als mercats internacionals, en el període estival”.

Gràcies a la visió en perspectiva del Patronat de Turisme salouenc respecte la visita de públic de proximitat, s’ha enfocat la gestió promocional de manera diferent que altres anys, fent èmfasi en els mercats d’origen nacional i francès.

En aquest sentit, l’alcalde ha valorat, positivament, els resultats, que “ens han deixat un balanç provisional de l’estiu força bo”.

Per la seva banda, el director general de Destinia, Ricardo Fernández, ha assenyalat com “Salou ha sabut adaptar-se a la nova realitat per seguir sent una de les destinacions preferides per als espanyols, en un any en què totes competien pel mercat nacional”.

D’altra banda, pel que fa la demanda per part del turisme internacional, com a regla general, ha baixat en les destinacions més importants, respecte l’any 2019. Tanmateix, Salou es manté en la tercera posició del ‘top 10’, empatant amb Sevilla i Palma de Mallorca.

Galeria d'imatges

JAUME I.jpg

Document Actions