Salou es presenta com a pol d'atracció turística a la World Travel Market de Londres
dijous 09 novembre 2023
L'alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, ha mantingut una intensa agenda de contactes a la World Travel Market (WTM) de Londres, un dels esdeveniments més destacats a nivell mundial en el sector turístic. En aquesta edició, Pere Granados ha aprofitat per reunir-se amb nombrosos empresaris i agents turístics, tant locals com internacionals, per a potenciar i promoure els atractius de la capital de la Costa Daurada.
A l'estand de Salou, que compartia espai amb el de Catalunya, s'hi han acostat periodistes britànics, operadors del Regne Unit, i altres professionals del turisme que buscaven profunditzar en el coneixement sobre el que Salou pot oferir com a destinació turística més enllà del sol i platja. La interacció ha estat fructífera, amb un especial interès en l'àmplia oferta de la localitat, que inclou des de la gastronomia fins al patrimoni natural, activitats esportives, cultura, oci i shopping.
En una mostra d'aliances estratègiques, l'alcalde Granados també va presidir una reunió de l'Aliança de Municipis Turístics d'Espanya (AMT) amb Rosana Murillo, la secretaria d'estat de Turisme. A més, ha tingut l'oportunitat de trobar-se amb Manuel Butler, el director general de Turespaña al Regne Unit, amb qui ha analitzat i compartit perspectives turístiques i de promoció conjunta.
Per l'estant de Salou s'hi han acostat periodistes britànics, operadors del Regne Unit, i altres professionals del turisme que buscaven profunditzar en el coneixement sobre el que la capital de la Costa Daurada pot oferir com a destinació turística més enllà del sol i platja
La presència de Salou a la WTM de Londres ha estat valorada molt positivament per l'alcalde, especialment tenint en compte l'increment sostingut del mercat turístic britànic i les expectatives d'una pròxima temporada turística molt exitosa. Granados ha destacat que els contactes realitzats durant l'esdeveniment són claus per a futures col·laboracions i per a la promoció de la diversificada oferta turística de Salou, pensant sempre en la desestacionalització de la temporada.
A més de les tradicionals propostes de sol i platja, cultura i patrimoni natural, Salou aposta també per una oferta enogastronòmica, destacant els vins amb denominació d'origen de la regió, com a part de la seva estratègia per a la territorialització. Això demostra l'interès de l'administració per diversificar i enriquir l'experiència dels visitants, alhora que s'impulsa el desenvolupament econòmic local.