Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou es presenta a Londres amb la nova marca de Turisme Esportiu

La capital de la Costa Daurada busca captar nous fluxos de visitants del Regne Unit de la Gran Bretanya i d'Irlanda

dilluns 05 novembre 2012

Salou es presenta  a la XXXIII World Travel Market (WTM) de Londres amb l’acceptació de la  sol·licitud de nova marca de Turisme Esportiu per part de l’Agència Catalana de Turisme (ACT). Es tracta d’una de les principals novetats amb les que Salou presenta la seva oferta turística als professionals de sector que cada any participen en la que és considerada la Fira de turisme més important del món. La WTM que ha començat avui finalitzarà el proper dijous 8 de novembre.

En aquesta Fira internacional, Salou mostrà la seva àmplia oferta en matèria esportiva amb els novedosos projectes que l’avalen com una destinació turística especialitzada en aquest model que l’ACT distingeix. L’Agencia Catalana de Turisme ha enviat una carta certificant aquesta destinació on es destaca que “en aquests moments tenim molt municipis interessats en formar part d’aquest projecte, però això no ha estat cap impediment per considerar la vostra petició atenent l’oferta esportiva de la que disposeu, i en especial l’aposta del vostre municipi pel futbol, i de la vostra ja reconeguda oferta turística, la qual es podrà beneficiar de la promoció que des de l’ACT farà d’aquest segell”. Per aquest motiu, l’alcalde de Salou, Pere Granados presentarà aquest model turístic pel qual aposta el municipi fent especial incís en el Complex Esportiu Futbol Salou que compta amb  16 hectàrees per damunt del vial de Cavet amb camps de gespa artificial i natural i tots els equipaments. “És un element més que ens pot fer diferenciar d’altres destinacions i aconseguir un major nombre de turistes que busquen noves experiències que nosaltres podem oferir-los; conjuntament amb la destinació de turisme familiar. Creiem que cal especialitzar-se per obtenir una bona presència a diversos mercats”, ha assegurat el batlle.

A més en aquest primer dia de visites s’ha tancat un acord amb l’operador Jet2; el tercer turoperador britànic més important, el qual ja s’ha compromès a programar un nou vol entre Belfast i Reus on es combina el low cost i la turoperació i que té una activitat molt elevada a la zona del nord d’Anglaterra. Precisament amb aquest turoperador s’han reunit de manera conjunta amb la cap de vendes de PortAventura, Coro de Miguel.

Tant l’alcalde com el regidor de Turisme també han mantingut contactes amb el portal Travel Republic; un dels més potents en venda on line del Regne Unit i que tenen unes bones perspectives.

El mercat britànic consolidat a Salou

Participant en el WTM, Salou consolida i promociona el mercat britànic que ha assolit un percentatge pel que fa a la ocupació global, de gener a setembre, del 18% del total, situant-se en primer lloc pel que fa a països emissors estrangers.  En concret, el mercat britànic va assolir la xifra més elevada aquesta temporada  durant la primera quinzena d’agost amb un 21,5%. Es tracta d’un dels mercats per excel·lència de la Costa Daurada i de tota Catalunya que va rebre de gener a setembre d’aquest any, un total de 1.362.463 turistes britànics. “Per nosaltres és de vital importància mantenir i augmentar el flux de turistes britànics que ens visiten i d’aquí que la nostra presència a través del Patronat de Turisme de Salou perquè som un destí de referència i cal seguir en aquesta línia”.

El WTM reuneix anualment 5.000 empreses i entitats expositores de prop de 200 països, i rep uns 48.000 professionals del sector, segons les dades facilitades per  la Conselleria d'Empresa de la Generalitat de Catalunya. El perfil de l’expositor d’aquesta Fira va des d’organismes de promoció de destinacions a touroperadors, agències de viatge, tecnologia, empreses de viatges on line i associacions professionals.

Galeria d'imatges

la_foto.JPG
la_foto_pav.JPG
la_foto.JPG
la_foto_pav.JPG

Document Actions