Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou busca atreure mercat de proximitat en temporada baixa

Avui s’ha aprovat pel plenari del Patronat de Turisme una àmplia campanya publicitària

dimarts 05 març 2013

El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha aprovat aquest migdia dur a terme una campanya publicitària a diferents mitjans per potenciar el turisme d’escapades i de cap de setmana en temporada baixa. I és que enguany, amb una Setmana Santa situada a finals de març s’auguren temps més complicats pel que fa a l’ocupació entre l’abril i el maig; així com per la segona quinzena de setembre i octubre. En aquest sentit, conscients de la necessitat de generar moviment amb el turisme de proximitat s’ha dissenyat una campanya publicitària en diferents mitjans generalistes i especialitzats que focalitzen l’atenció de Salou a destinacions d’origen com les Terres de Lleida, Catalunya central, així com a d’altres ciutats emissores on no hi ha hagut accions promocionals com ara Osca, Navarra, Bilbao o el Principat d’Andorra. A més, també es promocionarà la destinació de Salou en alguna revista de viatges especialitzada. “Aquesta actuació pot ser molt interessant per recordar dins un mercat de proximitat i que ja ens coneix que som una destinació de sol i de platja però també de cap de setmana o d’escapades amb un gran ventall de possibilitats en oci, entreteniment, gastronomia o excursions”, ha assegurat el regidor de Turisme, Benet Presas.

Aquestes accions promocionals es duran a terme els mesos de març i abril i també entre setembre i octubre a través de buscadors d’ofertes de viatges on line, en televisió, ràdio i premsa amb una inversió que ratlla els 14.000 euros.

Galeria d'imatges

IMG_4664-1.jpg
IMG_4664-1.jpg

Document Actions