Salou busca atreure mercat de proximitat en temporada baixa
dimarts 05 març 2013
El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha aprovat aquest migdia dur a terme una campanya publicitària a diferents mitjans per potenciar el turisme d’escapades i de cap de setmana en temporada baixa. I és que enguany, amb una Setmana Santa situada a finals de març s’auguren temps més complicats pel que fa a l’ocupació entre l’abril i el maig; així com per la segona quinzena de setembre i octubre. En aquest sentit, conscients de la necessitat de generar moviment amb el turisme de proximitat s’ha dissenyat una campanya publicitària en diferents mitjans generalistes i especialitzats que focalitzen l’atenció de Salou a destinacions d’origen com les Terres de Lleida, Catalunya central, així com a d’altres ciutats emissores on no hi ha hagut accions promocionals com ara Osca, Navarra, Bilbao o el Principat d’Andorra. A més, també es promocionarà la destinació de Salou en alguna revista de viatges especialitzada. “Aquesta actuació pot ser molt interessant per recordar dins un mercat de proximitat i que ja ens coneix que som una destinació de sol i de platja però també de cap de setmana o d’escapades amb un gran ventall de possibilitats en oci, entreteniment, gastronomia o excursions”, ha assegurat el regidor de Turisme, Benet Presas.
Aquestes accions promocionals es duran a terme els mesos de març i abril i també entre setembre i octubre a través de buscadors d’ofertes de viatges on line, en televisió, ràdio i premsa amb una inversió que ratlla els 14.000 euros.