Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou busca ampliar el bons resultats turístics a la fira més important de Rússia al costat dels empresaris privats

La Capital de la Costa Daurada preveu mantenir l’augment del turisme provinent de la Federació Russa, en part, gràcies a la programació de més de 200 vols directes a Barcelona des de 27 ciutats

dimecres 20 març 2013

Salou es promociona aquests dies sota el paraigües de Catalunya i de la Costa Daurada a la vintena edició de la fira MITT de Moscou. Un esdeveniment clau per mostrar els encants del municipi en un mercat a l’alça i on Salou n’és el líder pel volum de turistes que ens visiten des de la Federació Russa. Precisament, en el marc de la fira –tot i que no hi ha encara una confirmació oficial- s’ha parlat d’un increment important de vols directes cap a l’aeroport de Barcelona que podrien superar els 200 vols setmanals des d’unes 27 ciutats d’origen. A més, es dóna la circumstància que en aquesta fira, els  principals empresaris hotelers de Salou i de la Costa Daurada, participen directament amb un estand, fent una aposta presencial que ha estat recolzada tant per l’alcalde de Salou, Pere Granados com pel regidor de Turisme Benet Presas. Es tracta de la primera vegada que els hotelers es promocionen amb estand propi en una fira d’aquestes característiques; en una clara aposta diferenciar-se i situar-se en un mercat molt competitiu.

“Creiem que la nostra presència junt amb el sector privat recolza l’acció promocional en la que creiem fermament per seguir consolidant-nos com una destinació molt atractiva i amb una gran projecció dins el país. Salou ja té un gran reconeixement però hem de seguir treballant per atreure nous visitants i aconseguir la seva fidelització”, deia el batlle. A més, al llarg d’aquests dies de fira el màxim responsable municipal junt amb el regidor de Turisme han intensificat contactes amb TezTour, Coral o Natalie Tours, entre d’altres importants turoperadors.  “Fa molts anys que des de Salou i la nostra zona es treballa en la promoció a Rússia, en un primer moment amb una incidència clara al voltant de la capital, Moscou, o d’altres ciutats com Sant Petersburg; però al llarg dels anys s’ha anat escampant com una taca d’oli i hem aconseguit obrir-nos mercat  a d’altres punts més orientals on el mercat potencial és molt ampli”. No en va, aquest any ja s’han fet accions a grans ciutats industrials per obrir més mercats a destinacions on hi ha vols directes.

Cal recordar que en aquesta vintena edició de la fira MITT hi participen més de 3.000 empreses i hi ha representades fins a 197 destinacions; essent un punt de trobada clau per a la indústria del sector. A més, permet als participants per augmentar la consciència del seu destí, obtenir una sensació real per al mercat de viatges de Rússia i la demanda dels seus serveis. L’any 2012 l'esdeveniment va registrar una assistència de 82.933, el 74% dels quals eren professionals dels viatges comercials. Com la demanda de serveis de viatges a Rússia creix i el poder adquisitiu dels viatgers russos es fa més conegut, la popularitat de l'esdeveniment no ha deixat de créixer.

Galeria d'imatges

la_foto.JPG
la_foto.JPG

Document Actions