Salou assisteix a la fira IFTM Top Resa per promocionar-se al mercat francès i presenta l’oferta turística de 365 dies
dijous 22 setembre 2022
L’alcalde i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, s’ha reunit amb diferents agents turístics francesos i espanyols per analitzar les estratègies que permetin incrementar la presència de turistes francesos d’altres regions del centre i nord de França i allargar la temporada al municipi
De gener a agost, la capital de la Costa Daurada ha tingut un increment del 32.27% pel que fa a pernoctacions del mercat francès, respecte a l’any 2019. Les arribades han tingut un increment del 32.36%, segons dades d'Eurecat
Pere Granados, acompanyat de la cap de Promoció, Natàlia Bel, ha participat a la fira IFTM Top Resa, organitzada a París, on ha assistit a diverses reunions amb agents turístics francesos i espanyols per promoure l’oferta de Salou, tant durant la temporada d’estiu, com també a la primavera i la tardor, amb el programa Salou 365 dies. Les propostes han tingut molt bona acollida i han servit per trobar estratègies de cara al Pla de Promoció a França per al 2023.
L'alcalde ha explicat que “estem molt satisfets del comportament del mercat francès, ja que a Salou hem aconseguit incrementar la presència de turistes francesos un 32.27%, pel que fa a pernoctacions, i en un 32.36%, pel que fa a arribades; la qual cosa indica la preferència d’aquest mercat de proximitat per Salou, tenint en compte el fet que es tracta d’un visitant que surt molt poc del seu país”.
En el decurs de la reunió mantinguda amb la consellera de Turisme, directora de l’Oficina Espanyola de Turisme a París, María José Gómez, l’alcalde Granados va exposar-li les accions de cara a la transformació de Salou en un municipi sostenible i intel·ligent; i la creació de nous productes turístics, per buscar nous targets per a la desestacionalització.