Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou al costat del turisme de golf, amb l’assistència a la fira més important del món: la IGTM

La Internacional Golf Travel Market es desenvolupa fins dijous al Centre de Convencions de PortAventura i al Lumine

dilluns 11 novembre 2013

Salou acull fins al dijous, a les instal·lacions del Centre de Convencions de PortAventura, l’International Golf Travel Market (IGTM) www.igtm.co.uk., el principal esdeveniment del sector del turisme de golf internacional, que reunirà més de 600 operadors de golf i 350 Hosted Buyers representants del 80% del mercat emissor a nivell mundial; i on 65 països promocionaran les seves destinacions; entre elles la de Salou a través dels camps de Lumine.

Organitza Reed Travel Exhibitions i el patrocinador principal és International Asociation of Golf Tour Operators (associació global de fires de turisme de golf).

Aquesta fira, considerada el principal esdeveniment del sector del turisme de golf té com a objectiu donar la oportunitat de relacionar-se amb els millors i més reconeguts compradors d’operadors turístics especialitzats, majoristes líders i agències de viatge online. Salou també participa directament de la fira a través del còrner de Turisme de la Costa Daurada junt amb altres municipis.

Demà al matí, a les 9,30 hores s’iniciarà la fira amb un discurs de benvinguda i a les 11  hores es donarà el tret de sortida a la fira amb la inauguració oficial que comptarà amb la presència del conseller d’Empresa i Ocupació Felip Puig i on també hi assistirà l’alcalde de Salou, Pere Granados, a més del regidor de Turisme, Benet Presas.

Pel batlle del municipi que acull la fira “estem davant d’un gran esdeveniment obert al món del golf on Salou i la Costa Daurada ens podem posicionar tant pel que fa al turisme específic d’aquest esport però també podem oferir grans atractius complementaris. Tenim el que ha estat considerat millor parc d’atraccions d’Europa, PortAventura; la nostra oferta hotelera i els encants de la zona són indiscutibles. Som una destinació de primer nivell amb dos milions de visitants l’any i amb expectatives de creixement exponencial gràcies a la implantació del BCN World. I tot plegat amb un al·licient afegit: estem a una hora de distància de Barcelona, una marca molt potent que lluny de veure-la com a competidora la podem veure com a aliada”.  Granados també ha assegurat que “pel que fa al turisme de golf en concret, no cal dir que tenim el LUMINE Golf & Beach Club com a punt de referència europeu però també hi ha altres camps de primer ordre en un radi de 30 quilòmetres” i ha volgut incidir en que “Salou ja disposa de la certificació de la Generalitat de Catalunya com Destinació de Turisme Esportiu dins l’especialitat de futbol, que se suma a la marca de Turisme Familiar; però des de l’Ajuntament volem seguir ampliant aquesta vessant i aconseguir l’especialització en algun altre esport; fet que ens ha d’assegurar més clients i una major promoció de la nostra oferta”.

Galeria d'imatges

Foto_RLM_golf_Salou_millorada.jpg
Foto_RLM_golf_Salou_millorada.jpg

Document Actions