Martina Díaz Arias, campiona d’Espanya de Jiu-Jitsu, rebuda per l’alcalde de Salou
dimarts 11 març 2025
L’alcalde de Salou, Pere Granados, i el regidor d’Esports, Yeray Moreno, han rebut aquest dimarts a la tarda Martina Díaz Arias, jove salouenca i recent campiona d’Espanya de Jiu-Jitsu en les modalitats Gi i No-Gi.
Durant la trobada, a la qual també ha assistit la regidora de Participació Ciutadana, Julia Gómez,, l’alcalde ha felicitat la Martina pels seus èxits i s’ha interessat per la seva exigent preparació esportiva, així com pel seu rendiment acadèmic, subratllant la importància de trobar l’equilibri entre l’excel·lència esportiva i els estudis.
Amb aquesta doble victòria, Martina, de 8 anys, consolida el seu talent després d’una intensa preparació al gimnàs Free Jiu-Jitsu Salou, sota la direcció del seu entrenador, Iván Calvo. Aquest centre s’ha convertit en un referent en la formació d’esportistes d’alt nivell, situant Salou com un pol d’atracció per a les arts marcials.
L’alcalde ha felicitat la Martina pels seus èxits i s’ha interessat per la seva exigent preparació esportiva, així com pel seu rendiment acadèmic
Tant l’alcalde com el regidor d’Esports han reafirmat el compromís de l’Ajuntament en donar suport als talents esportius locals i en potenciar disciplines que enriqueixen la diversitat esportiva del municipi.
Els pares de la Martina han agraït el reconeixement institucional i han expressat la determinació de la seva filla per continuar competint al màxim nivell, portant sempre el nom de Salou i la seva bandera amb orgull.