L'Ajuntament de Salou ha posat en marxa dos nous xatbots
dijous 04 juliol 2024
L'Ajuntament de Salou ha posat en marxa dos nous xatbots per oferir un servei telemàtic d'atenció als residents i visitants a través de la plataforma de missatgeria WhatsApp. Aquesta iniciativa inclou serveis tant de l'Ajuntament com del Patronat Municipal de Turisme, disponibles als números +34664292456 i +34664292458, respectivament.
Per utilitzar el nou canal de comunicació del Patronat Municipal de Turisme, els usuaris només han de guardar el contacte al seu telèfon i enviar un missatge amb la paraula "hola" a través de WhatsApp. Aquest servei es basa en el reconeixement del llenguatge natural mitjançant intel·ligència artificial, permetent als usuaris accedir de manera autònoma a la informació que necessiten.
Els usuaris poden trobar informació sobre:
Llocs d'interès, què fer a Salou?
Serveis disponibles al municipi.
Com planificar un viatge a Salou.
Informació d'interès i d'emergències.
Agenda d'activitats.
Tràmits electrònics.
Informació sobre el padró d'habitants.
Activitats econòmiques i comercials.
Ajuts i subvencions, entre altres.
A més, aviat, els dos xatbots permetran realitzar consultes directes específiques, que seran ateses pel personal de l'Ajuntament de Salou i del Patronat de Turisme.
Per a l'alcalde Pere Granados aquest nou servei pretén millorar l'experiència dels residents i visitants, oferint una atenció més ràpida i eficient
L'alcalde i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, ha destacat que "aquesta iniciativa forma part del conjunt d'accions que realitzem des de l'Ajuntament i el Patronat per convertir Salou en una ciutat smart".
Granados també ha subratllat que aquest nou servei pretén millorar l'experiència dels residents i visitants, oferint una atenció més ràpida i eficient, alhora que impulsa la digitalització i modernització de la gestió municipal.