L’Ajuntament obre nova data per a l’expedició del DNI a l’Oficina d’atenció al ciutadà
dimecres 08 maig 2019
Ja es pot demanar cita, presencialment a l’OAC, o bé a través de l’oficina virtual per l'expedició del mes de març
Els veïns de Salou que desitgin renovar o tramitar per primera vegada el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) poden fer-ho a les dependències municipals de l’Ajuntament -passeig 30 d’Octubre- sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi ja que es preveu el desplaçament d'un equip mòbil del DNI. A tal efecte, ja s’ha obert una nova data pel proper 23 de maig en primera data i l’endemà per a la seva recollida.
Per beneficiar-se d’aquest servei, prèviament és necessari demanar dia i hora, i es pot fer online a través de l’Oficina Virtual a través dels serveis de cita prèvia CALENDARI PER SOL·LICITAR LA CITA PRÈVIA ; o bé acudint presencialment a l’OAC – a la planta baixa de l’Ajuntament- a on a més de donar-li dia i hora l’informaran de la documentació que han d’aportar. També es pot trucar per telèfon al 977 309 292 de dilluns a divendres de les 8.30 a les 14h.
L'OAC està situada a la planta baixa de l'Ajuntament.