Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’Ajuntament de Salou reobre el termini per presentar les sol·licituds de l’ajut per a les despeses de subministraments de la llar

dimarts 02 juny 2020

El nou període es va iniciar l'1 de juny, i romandrà obert fins al 21 de juliol inclòs

Les sol·licituds es podran presentar telemàticament, a través de la Seu Electrònica; així com de forma presencial, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), i a l’Espai MAS, ambdós serveis amb cita prèvia

Aquesta subvenció cobreix la despesa ja efectuada de llum, aigua i gas, durant l’exercici anterior

 

L’Ajuntament de Salou, a través de l’àrea de Benestar, Serveis Socials i Igualtat, reobre el termini per presentar les sol·licituds de l’ajut econòmic per a les despeses de subministraments de la llar (llum, aigua i gas), ja pagades en el període comprès entre gener i desembre de l’exercici anterior (ambdós mesos inclosos).

Cal dir que el termini per presentar les sol·licituds va quedar aturat, d’acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, que declarava l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, i que preveia la suspensió de tots els terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic.

Així, el nou període per poder adherir-se a la subvenció es va iniciar l'1 de juny, i romandrà obert fins al 21 de juliol, ambdós dies inclosos.

L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha assenyalat que “la nostra prioritat és ajudar totes les famílies a fer front a la situació que estem vivint”; i, per això, “hem decidit ampliar el període per acollir-se a aquesta subvenció, per posar a l’abast de la ciutadania totes les facilitats possibles per poder pagar les despeses de consum bàsiques, com són l’aigua, la llum i el gas”.

Per la seva banda, la regidora de Benestar, Serveis Socials i Igualtat, Estela Baeza, ha manifestat que “des de l’àrea seguim treballant per adaptar-nos a les noves circumstàncies, per tal de poder atendre les demandes socials de la ciutadania”. En aquest sentit, l’edila ha explicat que es reprèn el termini per presentar les sol·licituds, “amb l’objectiu de donar un respir econòmic a tots aquells salouencs i salouenques que puguin estar patint dificultats”; També ha remarcat que “atesa l’actual situació, només s'atendrà a les persones que demanin cita prèvia” i que caldrà d'acudir al servei amb mascareta.

 

Presentació de sol·licituds

El tràmit es pot realitzar de forma online, a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Salou, al següent enllaç: https://seu.salou.cat/siac/ProcedimientoTabs.aspx?tab=1&idProc=143&idnct=769&x=jR5V65Bw5etg0eTX5T8BSg

També es pot fer presencialment, a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Salou, que, ja és oberta al públic des d'aquest dilluns. Caldrà demanar cita prèvia per telèfon, al 977 30 92 92, o bé a través de la Seu Electrònica, en aquest altre enllaç: https://bit.ly/2RP9hgb

Així mateix, la ciutadania pot dur a terme el tràmit a l’Espai Municipal d’Atenció Social (Espai MAS), trucant al telèfon 977 30 92 06, en horari de dilluns a divendres, de 10 a 14 h, per demanar cita prèvia.

En tots els casos, cal dir que no s’atendrà cap persona que no hagi sol·licitat, prèviament, la visita; caldrà portar mascareta per ser atès; i no es podrà acudir en cas de tenir símptomes de COVID-19, avisant de la no assistència.

Document Actions