Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’Ajuntament de Salou actualitza i amplia la seva oficina virtual

diumenge 17 maig 2015

Després de les Carpetes, Ciutadana i del Proveïdor, s’afegeixen nous serveis telemàtics municipals, en l’àmbit de la Factura Electrònica i els Esports

L’Ajuntament de Salou segueix ampliant els serveis telemàtics que ofereix mitjançant al seva Seu Electrònica , www.ov.salou.cat, anomenada OFICINA VIRTUAL.

A partir d’ara, els ciutadans que fan ús de les instal·lacions esportives municipals, també disposen del seu espai a l’Oficina Virtual, on podran accedir a les seves dades com a abonats dels diferents serveis, procedir a realitzar les inscripcions en les activitats que estiguin disponibles en cada període de l’any, fer reserves d’espais per practicar el seu esport, i tenir tota la informació referent a l’estat de les seves quotes, liquidacions, abonaments, etc.

A nivell de serveis de recepció de Factures Electròniques, s’han detallat més els apartats específics de l’Oficina Virtual per tal de mostrar els diferents canals que ofereix l’Ajuntament de Salou per que els proveïdors facin l’entrega de les seves factures, de forma més senzilla i segura, complint amb la normativa sobre Facturació electrònica.

Des del gener de 2015, s’han registrat a l’Ajuntament de Salou, gairebé 2.000 factures electròniques per via telemàtica, i cada cop són més els proveïdors que opten per presentar les seves factures per aquests canals a les administracions públiques.

El regidor de Gestió Econòmica i Noves Tecnologies, Jesús Barragán, ha explicat que  s’ha fet un esforç important per recollir a la nova OFICINA VIRTUAL, tota aquella informació municipal que els ciutadans i empreses poden necessitar en la seva relació amb l’ajuntament: actes dels plens, normatives i ordenances municipals, informació sobre pressupostos municipals, tauler d’edictes i anuncis, perfil del contractant, etc.

A banda de tots els tràmits que ja estaven operatius a l’OFICINA VIRTUAL, cal destacar que s’han incorporat tot un conjunt de nous serveis que permeten apropar molt més l’ajuntament als seus ciutadans i proveïdors, permetent l’accés a les seves dades personals, com les dades d’empadronament, dades dels seus tributs i de les seves factures en el cas dels proveïdors, i el més important, poder obtenir de forma immediata documents oficials, o realitzar cobraments o sol·licitar canvis en dades personals.

A més, s’incorporen totes les tramitacions relacionades amb l’ús de les instal·lacions esportives municipals per als seus abonats, inscripcions en cursets específics, reserva d’instal·lacions, abonaments,  i molt important, amb el pagament telemàtic inclòs, de forma que el tràmit és complet.

A més, Barragán ha explicat que “aquesta és la nostra dinàmica i el nostre objectiu, seguir potenciant aquest mitjà que permet apropar molt més els serveis municipals als nostres ciutadans i ciutadanes”. Es pretén així agilitzar els tràmits i en molts casos estalviar visites rutinàries a l’ajuntament pels tràmits més habituals.”

Tots aquells que vulgueu fer us de l’’OFICINA VIRTUAL està disponible a www.ov.salou.cat

Galeria d'imatges

web_oficina_virtual.jpg
Im_espai_web_Esports.png

Document Actions