L’Ajuntament de Salou actualitza i amplia la seva oficina virtual
dimarts 10 febrer 2015
La nova Carpeta Ciutadana i Carpeta del Proveïdor s’afegeixen als serveis telemàtics municipals
L’Ajuntament de Salou ha renovat i ampliat el conjunt de serveis telemàtics que ofereix mitjançant al seva Seu Electrònica , www.ov.salou.cat, anomenada OFICINA VIRTUAL. Una nova imatge, major informació municipal, i millor organització de cara als seus visitants, són algunes de les novetats de la nova eina web municipal.
A nivell de serveis, s’han creat apartats específics destinats als proveïdors de l’ajuntament, agrupats a la Carpeta del Proveïdor, on , previ registre, es poden consultar l’estat de tramitació de les seves factures, obtenir resum anuals (Model 347), i també realitzar el registre telemàtic de les seves factures, complint amb la normativa sobre Facturació electrònica.
De cara als ciutadans, la Carpeta Ciutadana inclou serveis de consulta i tramitació sobre les dades que obren del ciutadà a l’ajuntament. El ciutadà que ho desitgi, podrà accedir a les seves dades censals i obtenir un Volant d’empadronament de forma immediata, sol·licitar Certificats d’Empadronament, que li seran reenviats per correu electrònic, etc.
La Carpeta Ciutadana també disposa d’un espai per les dades de caràcter tributari, i d’aquesta forma, seran accessibles les dades referents als seus tributs, les seves domiciliacions, i de forma anàloga, podrà obtenir un Certificat de Pagament o Certificat de Béns, de forma immediata.
El regidor de Gestió Econòmica i Noves Tecnologies, Jesús Barragán, indica que “s’ha fet un esforç important per recollir a la nova oficina virtual, tota aquella informació municipal que els ciutadans i empreses poden necessitar en la seva relació amb l’ajuntament: actes de ple, normatives i ordenances municipals, informació sobre pressupostos municipals, tauler d’edictes i anuncis, perfil del contractant”, entre d’altres.
I sobretot, a banda de tots els tràmits que ja estaven operatius a oficina virtual, ara s’han incorporat tot un conjunt de nous serveis que permeten apropar molt més l’ajuntament als seus ciutadans i proveïdors, permetent l’accés a les seves dades personals, com les dades d’empadronament, dades dels seus tributs i de les seves factures en el cas dels proveïdors, i el més important, poder obtenir de forma immediata documents oficials, o realitzar cobraments o sol·licitar canvis en dades personals.
L’objectiu és seguir potenciant aquest mitjà que permet apropar molt més els serveis municipals als nostres ciutadans i ciutadanes, i en molts casos estalviar visites rutinàries a l’ajuntament pels tràmits més habituals.”
L’oficina virtual està disponible a www.ov.salou.cat