Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Ja es pot demanar hora per tramitar el DNI a l'Ajuntament de Salou

divendres 07 juny 2024

 Els residents de Salou que necessitin tramitar per primera vegada o renovar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) podran fer-ho els dies 18 (tramitació) i 20 de juny (recollida) a les dependències de l’Ajuntament, evitant així desplaçaments fora del municipi.
 
Per accedir a aquest servei, és indispensable demanar cita prèvia a través del telèfon de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Salou, 977 30 92 92. A més de rebre la informació sobre la cita prèvia, les persones interessades coneixeran la documentació necessària que han d’aportar.
 
Els ciutadans que vulguin obtenir el DNI hauran de presentar-se personalment a l’Ajuntament de Salou el dia de la cita. La tarifa és de 12 euros, excepte en casos de canvi de domicili en què el DNI no hagi caducat.
 
Els menors d'edat hauran d’anar acompanyats pel pare, la mare o un tutor legal. La fotografia ha de ser recent, amb el front visible i sense elements al cap.

Document Actions