Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Endesa reforça l’atenció comercial per telèfon i online

dimecres 18 març 2020

Suspendrà, temporalment, l’atenció presencial a les oficines comercials i punts de servei

També paralitzarà els talls de subministraments i baixes per impagaments de gas i electricitat

L’objectiu és garantir la continuïtat i la qualitat dels serveis, així com protegir la salut de la clientela i la plantilla laboral, per facilitar la seva conciliació

Endesa ha informat, en un comunicat, que, com a conseqüència de la declaració de l’Estat d’Alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, reforça i limita l’atenció comercial a les vies telefònica i online.

En aquest sentit, suspèn, de forma temporal, en compliment amb el Real Decreto 463/2020, de 14 de març, l’atenció presencial a clients a les oficines comercials i punts de servei; així com paralitzarà els talls de subministraments i baixes per impagament de gas i electricitat a tota la seva clientela.

L’objectiu és garantir la continuïtat i la qualitat dels serveis, així com protegir la salut de la clientela i la plantilla laboral, per facilitar la seva conciliació.

Aquestes mesures s’aplicaran mentre duri l’aplicació de l’Estat d’Alarma i no es publiqui una altra normativa addicional al respecte.

Endesa comunica que tots els canals compten amb les mesures de seguretat sanitària establertes.

Així, les persones interessades en realitzar les gestions amb Endesa, mentre duri el tancament, ho podran fer a través dels següents canals d’atenció alternatius:

 

Gestions Endesa Energía:

- Centre d’Atenció Telefònica: 800 760 909

- A través de la web www.endesa.com

 

Gestions EnergíaXXI:

- Centre d’Atenció Telefònica: 800 760 333

- A través de la web www.energiaxxi.com

 

Gestions Bono Social (EnergíaXXI):

- App ENERGÍAXXI Bono Social (disponible a IOS i Android)

- Email: bonosocial@energiaxxi.com

 

A més, per poder informar els clients d’aquests canvis en l’atenció comercial, Endesa ha col·locat notes informatives a totes les oficines comercials i punts de servei; ha reforçat la informació a traves del canal telefònic, pàgina web i xarxes socials; i ha emès notes de premsa per informar a través de mitjans de comunicació.

Document Actions