Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Salou Smart Destination

L’Ajuntament de Salou forma els seus treballadors en l’arxiu de la documentació electrònica

dilluns 02 octubre 2017

Els funcionaris administratius han rebut formació específica del tractament dels expedients , un cop finalitzada la seva tramitació, i el seu enviament a l'arxiu digital municipal

 

Més de 140 funcionaris de l'Ajuntament de Salou, han rebut els darrers dies diferents sessions formatives que s'han realitzat a les instal·lacions del propi consistori, envers el tractament i arxiu  digital dels expedients administratius. En el procés de digitalització de l’administració local, l’Ajuntament completa el circuit de qualsevol expedient administratiu, i ara també promou l'arxiu de la documentació , de forma electrònica.

El regidor de Noves Tecnologies, Jesús Barragán, explicava que “editem els documents i els signem electrònicament, incorporem la documentació presentada i l'escanegem de forma certificada, generem els expedients 100% electrònics, i ara, un cop finalitzats en la seva tramitació, també els 'passem' a l’arxiu municipal en format electrònic, i per tant, sense paper”. A més, afegia “aquest és el camí per completar la digitalització al 100% de la nostra administració, i aconseguir una reducció efectiva del paper, i per tant del cost en paper, impressions, i en espai a l’arxiu”.  

Des de l’Ajuntament s'aposta de forma clara per  anar incrementant el nombre d'expedients que passen a ser electrònics 100%, en detriments dels anomenats 'híbrids' (que combinen documents electrònics i en paper) , i facilitar d'aquesta forma també aquest darrer pas que és l'arxiu, i que en la versió digital simplifica enormement els costos de gestió. 

Galeria d'imatges

arxiudigital.jpg
FullSizeRender.jpg

Document Actions