Salou inicia un taller adreçat al comerç local, “Preparem la campanya de Nadal”
dijous 02 novembre 2017
Els propers 7, 9, 14 i 16 de novembre es duran a terme una sèrie de tallers per dissenyar noves eines de màrketing i comunicació
Aquesta iniciativa pretén apropar el comerç tradicional a les noves tecnologies per fer front la campanya nadalenca
La Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Salou a través del Centre d’Emprenedoria i Coneixement i conjuntament amb la Cambra de Comerç de Tarragona, inicia un conjunt de tallers durant els propers dies 7, 9, 14 i 16 de novembre amb el lema “Preparem la campanya de Nadal”. Es tracta d’una iniciativa del Pla de Suport al Comerç Minorista 2017, totalment gratuïta i adreçada al petit comerç, on s’oferirà una formació innovadora per la campanya de màrketing, així com eines i instruments nous de promoció i comunicació. Aquests tallers es duran a terme a l’Ajuntament de Salou i estaran dividits en dos parts, ambdues dirigides pel consultor de màrketing digital, Carles Mera.
La regidora de Promoció i Dinamització Econòmica, Comerç, Mercats i Consum, Martina Fourrier, assegurava que aquests cursos “serviran per millorar les estratègies comercials dels nostres botiguers, ajudant-los a planificar una millor campanya de Nadal i continuar amb una formació necessària avui en dia per poder ser més competitius”.
A les dues primeres sessions -el 7 i 9 de novembre- es farà un anàlisi del mercat actual, incidint, sobretot, en el nou perfil de consumidor del segle XXI; i es donaran una sèrie de pautes a seguir en màrketing i comunicació. Aquestes, doncs, seran un espai d’aprenentatge on aquells comerciants interessats podran adquirir uns nous coneixements per, posteriorment, aplicar al seu negoci. Les altres dues jornades –el 14 i 16 de novembre- formaran part del taller sobre màrketing digital, enfocat a les noves tecnologies. L’objectiu d’aquest últim es crear diàlegs entre els participants, amb la finalitat de generar noves estratègies comercials per fer front la campanya de Nadal amb eficiència.
Per tant, aquesta activitat es dirigeix especialment a les PIMES i al comerç tradicional, de manera que els participants hauran de ser empresaris generals; emprenedors del sector comercial minorista; responsables de diferents àrees de negoci de les empreses del comerç minorista; i gestors de zones comercials urbanes, mercats municipals i equipaments comercials. Aquelles empreses que també vulguin formar part, hauran de pertànyer a algun dels epígrafs d'activitat del CNAE-2009, Grup 47.
Les inscripcions es podran fer via online, a través d’un formulari totalment gratuït. A més, es recomana portar a les sessions un dispositiu informàtic per poder seguir els continguts exposats als tallers.
Per més informació, podran accedir als següents enllaços:
Inscripció: https://www.cambratgn.com/inscripcio_jornades_form.php?id=106
Primera part: https://www.cambratgn.com/c_jornades_level2.php?id=106
Segona part: https://www.cambratgn.com/c_jornades_level2.php?id=109
Els propers 7, 9, 14 i 16 de novembre es duran a terme una sèrie de tallers per dissenyar noves eines de màrketing i comunicació
Aquesta iniciativa pretén apropar el comerç tradicional a les noves tecnologies per fer front la campanya nadalenca
La Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Salou a través del Centre d’Emprenedoria i Coneixement i conjuntament amb la Cambra de Comerç de Tarragona, inicia un conjunt de tallers durant els propers dies 7, 9, 14 i 16 de novembre amb el lema “Preparem la campanya de Nadal”. Es tracta d’una iniciativa totalment gratuïta adreçada al petit comerç, on s’oferirà una formació innovadora per la campanya de màrketing, així com eines i instruments nous de promoció i comunicació. Aquests tallers es duran a terme a l’Ajuntament de Salou i estaran dividits en dos parts, ambdues dirigides pel consultor de màrketing digital, Carles Mera.
A les dues primeres sessions -el 7 i 9 de novembre- es farà un anàlisi del mercat actual, incidint, sobretot, en el nou perfil de consumidor del segle XXI; i es donaran una sèrie de pautes a seguir en màrketing i comunicació. Aquestes, doncs, seran un espai d’aprenentatge on aquells comerciants interessats podran adquirir uns nous coneixements per, posteriorment, aplicar al seu negoci. Les altres dues jornades –el 14 i 16 de novembre- formaran part del taller sobre màrketing digital, enfocat a les noves tecnologies. L’objectiu d’aquest últim es crear diàlegs entre els participants, amb la finalitat de generar noves estratègies comercials per fer front la campanya de Nadal amb eficiència.
Per tant, aquesta activitat es dirigeix especialment a les PIMES i al comerç tradicional, de manera que els participants hauran de ser empresaris generals; emprenedors del sector comercial minorista; responsables de diferents àrees de negoci de les empreses del comerç minorista; i gestors de zones comercials urbanes, mercats municipals i equipaments comercials. Aquelles empreses que també vulguin formar part, hauran de pertànyer a algun dels epígrafs d'activitat del CNAE-2009, Grup 47.
Les inscripcions es podran fer via online, a través d’un formulari totalment gratuït. A més, es recomana portar a les sessions un dispositiu informàtic per poder seguir els continguts exposats als tallers.
Per més informació, podran accedir als següents enllaços:
Inscripció: https://www.cambratgn.com/inscripcio_jornades_form.ph
Els propers 7, 9, 14 i 16 de novembre es duran a terme una sèrie de tallers per dissenyar noves eines de màrketing i comunicació
Aquesta iniciativa pretén apropar el comerç tradicional a les noves tecnologies per fer front la campanya nadalenca
La Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Salou a través del Centre d’Emprenedoria i Coneixement i conjuntament amb la Cambra de Comerç de Tarragona, inicia un conjunt de tallers durant els propers dies 7, 9, 14 i 16 de novembre amb el lema “Preparem la campanya de Nadal”. Es tracta d’una iniciativa totalment gratuïta adreçada al petit comerç, on s’oferirà una formació innovadora per la campanya de màrketing, així com eines i instruments nous de promoció i comunicació. Aquests tallers es duran a terme a l’Ajuntament de Salou i estaran dividits en dos parts, ambdues dirigides pel consultor de màrketing digital, Carles Mera.
A les dues primeres sessions -el 7 i 9 de novembre- es farà un anàlisi del mercat actual, incidint, sobretot, en el nou perfil de consumidor del segle XXI; i es donaran una sèrie de pautes a seguir en màrketing i comunicació. Aquestes, doncs, seran un espai d’aprenentatge on aquells comerciants interessats podran adquirir uns nous coneixements per, posteriorment, aplicar al seu negoci. Les altres dues jornades –el 14 i 16 de novembre- formaran part del taller sobre màrketing digital, enfocat a les noves tecnologies. L’objectiu d’aquest últim es crear diàlegs entre els participants, amb la finalitat de generar noves estratègies comercials per fer front la campanya de Nadal amb eficiència.
Per tant, aquesta activitat es dirigeix especialment a les PIMES i al comerç tradicional, de manera que els participants hauran de ser empresaris generals; emprenedors del sector comercial minorista; responsables de diferents àrees de negoci de les empreses del comerç minorista; i gestors de zones comercials urbanes, mercats municipals i equipaments comercials. Aquelles empreses que també vulguin formar part, hauran de pertànyer a algun dels epígrafs d'activitat del CNAE-2009, Grup 47.
Les inscripcions es podran fer via online, a través d’un formulari totalment gratuït. A més, es recomana portar a les sessions un dispositiu informàtic per poder seguir els continguts exposats als tallers.
Per més informació, podran accedir als següents enllaços:
Inscripció: https://www.cambratgn.com/inscripcio_jornades_form.php?id=106
Primera part: https://www.cambratgn.com/c_jornades_level2.php?id=106
Segona part: https://www.cambratgn.com/c_jornades_level2.php?id=109
p?id=106
Primera part: https://www.cambratgn.com/c_jornades_level2.php?id=106
Segona part: https://www.cambratgn.com/c_jornades_level2.php?id=109