Lunattic Restaurant s’adjudica el primer premi del Rally de Tapes
divendres 03 novembre 2017
Durant deu dies s’han ofert més de 13.000 degustacions
Entre el 29 de setembre i el 8 d’octubre Salou va acollir una nova edició del Rally de Tapes, en que uns 36 bars i restaurants del municipi van oferir les seves millors tapes en la ruta gastronòmica. Durant el Rally de Tapes de Salou els restauradors optaven aconseguir el premio a la millor degustació. L’elecció de les millors tapes s’ha realitzat per votació popular entre el públic participant.
Els premis han estat entregats en un acte dut a terme aquest matí a l’Ajuntament de Salou amb la presencia de la Regidora de Promoció i dinamització Econòmica, Martina Fourrier; i Miquel Pujol en representació de Cervesa San Miguel, patrocinador de l’esdeveniment; i els representants dels establiments guanyadors.
En aquesta ocasió el primer premi ha estat per al restaurant Lunattic, amb la seva degustació “Tártar de Otoño”, una innovadora degustació de “Tartar d’ibèric 100% “covap” amanit pel xef, sobre un llit de “migas pasiegas” acompanyat d’una ampolleta de fruits silvestres”.
El segon premi ha estat per a Restaurant Moss amb la seva degustació “Rueda de Solomillo y Cabra” un mix de “Filet ibèric gratinat amb formatge de cabra”.
El premi a la tapa més original se l’ha endut el Rock&Grill Café, amb el seu “Homenaje a Bob Marley”, un deliciós “Canó de llonganissa amb salsa jamaicana, chutney de fruits del bosc, rosella i pinya colada en textures”. El premi al millor servei ha estat per Asador Córcega Restaurant.
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha manifestat que “Salou seguirà apostant pel sector gastronòmic tot creant sinergies entre el sector de la restauració local i els grans esdeveniments como el Rally Racc Catalunya Costa Daurada, oferint als salouencs i visitants les millors rutes de tapes”. Un any més, s’ha incorporat el “MiniRally”, la ruta de tapes infantils que es realitza en paral·lel.
D’altra banda, la regidora de Promoció i Dinamització Econòmica, Comerç, Mercats i Consum, Martina Fourrier, ha explicat que “es tracta d’una iniciativa que s’ha posicionat como un clàssic dins la Costa Daurada, i que suposa un gran impuls promocional per al sector gastronòmic del municipi”.
Aquest any, els 36 establiments participants, han ofert més de 13.000 degustacions al llarg dels 10 dies que ha durat l’esdeveniment. Per tant, podem dir que “el Rally de Tapes, representa un atractiu addicional i ajuda a dinamitzar no solament els restaurants i bars, sinó que també els serveis i els comerços en general allargant així la temporada turística en el municipi”, ha afegit Fourrier.