L’alcalde de Salou signa el nou Cartipàs Municipal pel mandat 2019-2023
dimarts 18 juny 2019
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha signat 4 decrets relatius al nou Cartipàs Municipal pel mandat 2019-2023.
Amb aquestes decrets s’organitza el govern municipal en onze àrees de govern; es nomenen els tinents d’alcalde i els membres de la Junta de Govern, i s’aproven les delegacions de funcions als regidors i regidores que conformaran el govern municipal.
Segons l'alcalde, “aquesta nova organització del govern i la distribució de funcions s'ha fet valorant les necessitats reals que la maquinària politica i administrativa de l'Ajuntament ha d'atendre i sobretot amb vistes a poder gestionar les diverses matèries d'acord amb els objectius polítics marcats, amb prioritat de servir a les persones, per incrementar la seva qualitat de vida, el seu benestar i l'ocupació; sense descuidar que la nostra promoció de la economia i el turisme és fonamental per assolir aquests objectius”.
El govern s’organitza, doncs, en les àrees d’Alcaldia; la de Promoció Turística, Estratègies, Projectes i Dinamització Turística (Patronat de Turisme); la de Serveis Generals; la de Noves Tecnologies; la d’Hisenda i Gestió Econòmica; la de Gestió del Territori; la de Dinamització Econòmica i Ocupació; la de Seguretat i Mobilitat; la de Benestar i Serveis Socials; la de Serveis Educatius, Lleure i Esport; i la de Serveis Culturals i Relacions Ciutadanes.
En el repartiment de les delegacions, Jesús Barragán, que també serà 2n Tinent d'alcalde, dirigirà i gestionarà les àrees de Serveis Generals i la d’Hisenda i Gestió Econòmica, així com la Regidoria de Dinamització i Servei d’Ocupació i Dinamització laboral.
Marc Montagut, 1 Tinent d'alcalde, dirigirà i gestionarà l’àrea de Gestió del Territori.
Pedro Madrona, 6è Tinent d'alcalde, dirigirà i gestionarà les regidories de Control Executiu de Concessions i Conrtactes; de projectes Urbans i Platges; i de la Gent Gran.
Héctor Maiquez, 4t Tinent d'alcalde, dirigirà i gestionarà l’area de Dinamització Econòmica i Ocupació i les regidories de Sanitat i Salut Pública, i de Foment de l’Esport.
Júlia Gómez, 3a Tinent d'alcalde, dirigirà i gestionarà les àrees de Seguretat Ciutadana i Mobilitat; de Serveis Educatius, Lleure i Esport; i la regidoria de la Dona.
Xavier Montalà, 5è Tinent d'alcalde, dirigirà les àrees de Benestar i Serveis Socials, i de Serveis Culturals i Relacions Ciutadanes.
La JGL la formaran els 6 regidors i l'alcalde, que la presidirà.