El Patronat de Turisme de Salou renova la web per adaptar-la al nou discurs visual, créixer en visites i millorar el posicionament
dimarts 13 juny 2017
El Patronat de Turisme de Salou continua apostant per la renovació de l’estratègia de comunicació digital i aquesta vegada ho fa presentant la renovada pàgina web www.visitsalou.eu. La nova web, al marge d’adaptar-se el discurs visual de la nova imatge gràfica de la destinació, millora sensiblement l’experiència de l’usuari en aspectes com la usabilitat i accessibilitat, i els temps de càrrega. Amb els canvis introduïts, a més, es pretén augmentar els ‘leads’ generats, incrementar el nombre de sessions/usuaris, reduir el percentatge de rebot, i augmentar el temps per sessió i usuari a la web, especialment en seccions com l’Agenda. El nou portal de VisitSalou també millorarà el posicionament en els principals cercadors, amb més presència de la marca en les cerques, i incrementarà les visites per referències (webs amigues).
El portal digital de VisitSalou, amb aquests canvis, se’ns presenta molt més visual i intuïtiu, alhora que convida al turista a descobrir els atractius de Salou. Des de la platja i la natura, passant pel camí de ronda, PortAventura World, i sense oblidar l’oferta que Salou adreça a la família –amb certificat oficial de destinació familiar-. La web també té en compte els interessos d’altres segments turístics amb molt de pes al municipi, com el sèniors o l’esportiu.
La nova navegació per VisitSalou, que es pot llegir en sis idiomes, permet al visitant poder programar millor les seves vacances a la capital de la Costa Daurada i, a la vegada, definir el calendari de la seva estada gràcies a l’agenda anual d’activitats. El turista també hi trobarà, de manera destacada, informació d’interès com ara les ofertes d’allotjament i restauració, o les preguntes més freqüents entre els visitants que vénen a Salou.
La web, que l’any passat va registrar la visita de 265.000 usuaris únics, també ofereix conèixer l’evolució de Salou com a destinació turística de primer ordre, a través d’imatges històriques de les platges, dels seus monuments i també dels indrets que ara són l’escenari de les millors experiències per als turistes.
La renovació de la web de VisitSalou –la darrera intervenció va ser el 2014–, també posa l’accent en la trajectòria històrica de Salou. L’espai “retro” permet conèixer la història turística de la capital de la Costa Daurada.
La nova web visitsalou.eu també aposta per la gamificació. Així inclou tres jocs: dos d'ells adreçats al públic infantil amb imatges de Salou per a pintar i també trencaclosques amb imatges de la capital de la Costa Daurada. Mentre que per al públic adult inclou un joc de preguntes sobre la història de la ciutat.
Per últim, el Patronat de Turisme de Salou també reforça el seu branding (posicionament de la marca) posant l’accent en una acurada estratègia de comunicació digital de la destinació a través de les diverses xarxes socials on està present i des d’on se segmenta el missatge en funció del públic potencial.