Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou s’adhereix de nou a la campanya pel civisme nocturn de FECASARM

divendres 21 agost 2015

Té com a  objectiu promoure una diversió responsable entre els usuaris dels locals d’oci nocturn de la capital de la Costa Daurada

L’Ajuntament de Salou i el Patronat de Turisme de Salou s’adhereix a la campanya de la FECASARM, des de la seva associació membre, l’Associació de Bars, Restaurants i Oci de Salou (ABROS), que aquest cap de setmana iniciarà la 5ª edició de la Campanya de Civisme i Conscienciació que porta per nom “Maximum Fun, Minimum Disturbance!” (Màxima diversió, Mínima molèstia!) amb l'objectiu de promoure una diversió responsable entre els usuaris dels locals d’oci nocturn de la capital de la Costa Daurada aquesta temporada.

La campanya, de caràcter informatiu i preventiu i sota el mateix lema “Maximum Fun, Minimum Disturbance!”, persegueix combatre el soroll a la via pública i les conductes incíviques en general durant la franja horària nocturna, incidint especialment en dissuadir del consum d’alcohol a la via pública fora de les zones autoritzades i en la lluita contra el soroll. Les imatges de la campanya gira al voltant de quatre conceptes – en català, castellà i anglès - : Viu la festa amb respecte (Party with Respect), Balla amb control (Dance with Control), Beu amb responsabilitat (Drink with Responsibility) i relaciona’t amb precacució (flirt with care).  Aquestes imatges seran les que novament en format pòster diversos promotors cívics de la campanya, degudament equipats amb la indumentària de la mateixa, penjaran als accessos i interior dels locals de restauració i d’oci nocturn de Salou.

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, Marc Montagut, ha explicat que “treballar la responsabilitat i el respecte en l’oci nocturn és una feina de llarga durada per això tenim intenció d’anar repetint campanyes com aquestes que poc a poc van calant entre els usuaris dels locals de Salou i que en realitat beneficien tant als veïns com a la imatge de Salou”.

Segons les previsions de la FECASARM, la campanya es preveu que recorri durant aquest cap de setmana més de 100 bars, restaurants i locals d’oci nocturn de la capital de la Costa Daurada, i que impacti directa i indirectament sobre més de 50.000 persones, entre turistes, ciutadans en general i usuaris del sector de l’oci nocturn. En total es repartiran més de 400 cartells i 2.000 polseres que formaran part de la campanya.

Galeria d'imatges

fecasarm.jpg
DSC_2210.JPG
DSC_2178.JPG

Document Actions