L'Ajuntament de Salou edita un nou tríptic per promocionar el comerç local
divendres 01 agost 2008
LAjuntament de Salou ha editat un nou tríptic de promoció del comerç local, sota el títol, 'Comerç de qualitat'. L'edició d'aquest imprès respon a una de les peticions de les associacions de comerciants de la ciutat, amb les quals els consistori manté una relació fluïda.
Aquest fulletó té com a objectiu principal 'conscienciar la gent de Salou, tant residents com turistes, que el municipi, amb una població censada de més de 27.000 habitants, disposa d'una potent oferta comercial de qualitat per a satisfer tant la demanda dels residents com la dels visitants, amb la qual cosa no necessiten anar als municipis veïns a fer les seves compres', segons ha afirmat el regidor de Comerç, Marc Montagut.
Altres finalitats que persegueix aquest tríptic són: donar a conèixer la important oferta comercial i de qualitat de Salou (en total hi ha 1.500 establiments comercials i de serveis), promocionar nacional i internacionalment el comerç (mitjançant la xarxa de Fires Turístiques del Patronat) i oferir una eina útil per al turista que visita la localitat i per a l'empresari que ofereix el producte i/o servei.
En els nous tríptics s'hi pot trobar un text breu on es destaca la importància de les dues zones comercials de Salou (la de Ponent i la de Llevant) i del Passeig Jaume, escrits en diversos idiomes (català, castellà, francès, anglès i rus), a més de fotografies d'aquestes àrees; un mapa del municipi on es diferencien les zones assenyalades; i telèfons de contacte útils, com ara el de l'Ajuntament, el de la Policia Local o la Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, entre d'altres.
L'Àrea de Comerç de l'Ajuntament ha fet una tirada de 10.000 exemplars, que es distribuiran al consistori, al Patronat de Turisme de Salou i entre les associacions de comerciants.
Aquest fulletó té com a objectiu principal 'conscienciar la gent de Salou, tant residents com turistes, que el municipi, amb una població censada de més de 27.000 habitants, disposa d'una potent oferta comercial de qualitat per a satisfer tant la demanda dels residents com la dels visitants, amb la qual cosa no necessiten anar als municipis veïns a fer les seves compres', segons ha afirmat el regidor de Comerç, Marc Montagut.
Altres finalitats que persegueix aquest tríptic són: donar a conèixer la important oferta comercial i de qualitat de Salou (en total hi ha 1.500 establiments comercials i de serveis), promocionar nacional i internacionalment el comerç (mitjançant la xarxa de Fires Turístiques del Patronat) i oferir una eina útil per al turista que visita la localitat i per a l'empresari que ofereix el producte i/o servei.
En els nous tríptics s'hi pot trobar un text breu on es destaca la importància de les dues zones comercials de Salou (la de Ponent i la de Llevant) i del Passeig Jaume, escrits en diversos idiomes (català, castellà, francès, anglès i rus), a més de fotografies d'aquestes àrees; un mapa del municipi on es diferencien les zones assenyalades; i telèfons de contacte útils, com ara el de l'Ajuntament, el de la Policia Local o la Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, entre d'altres.
L'Àrea de Comerç de l'Ajuntament ha fet una tirada de 10.000 exemplars, que es distribuiran al consistori, al Patronat de Turisme de Salou i entre les associacions de comerciants.