Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Salou Smart Destination

Les millores de reestructuració de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de Salou, finalitzades

dilluns 14 agost 2017

El conjunt de millores pretén optimitzar el servei per atendre més còmodament el ciutadà i alhora obrir una línia d’atenció exclusiva pels professionals

 

Aquest cap de setmana s’han dut a terme un conjunt de treballs a la zona d’atenció ciutadana de l’OAC, a la planta baixa de l’Ajuntament de Salou. Des del departament de Qualitat s’està executant un pla que pretén millorar la relació entre els ciutadans i l’administració local per tal d’agilitzar els tràmits del dia a dia amb l’Ajuntament, a més de millorar la qualitat en l'atenció a la ciutadania tot potenciant l’atenció a les persones. D’aquesta manera, s’han modificat la disposició de les taules d’atenció així com de l’espai destinat a l’espera dels usuaris; convertint la zona en més diàfana i oberta al públic; instal·lant noves pantalles d’informació a més de posar a disposició dels veïns un ordinador d’ús públic amb assessorament personal; des del qual es poden dur a terme tramitacions electròniques en línia a través del certificat digital IDcat mòbil.

A més, també s’ha obert una línia d’atenció als professionals amb cita prèvia que complementa el portal web Salou finestra oberta (http://finestraoberta.salou.cat) per rebre una atenció personalitzada. La sol·licitud de cita prèvia s’ha de realitzar a través de la pàgina web http://www.ov.salou.cat/citaprevia

Tot plegat, com comentava el regidor de l’Àrea, Jesús Barragán, “busquem millorar l’atenció a la ciutadania atenent les peticions i suggeriments i especialment tenint cura d’anar a més en l’accessibilitat del ciutadà a l’administració”.

Galeria d'imatges

oac.jpg
20170814_125222_1502708039463.jpg

Document Actions