Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Assessories i administracions de finques valoren amb un 4,1 sobre 5 el servei de l’Ajuntament de Salou

Les properes setmanes es podran realitzar nous procediments a través de l’Oficina Virtual de la pàgina web

dimarts 04 febrer 2014

El departament de qualitat de l’Ajuntament de Salou ha realitzat una enquesta telefònica a gestories, assessories, administracions de finques, immobiliàries amb l’objectiu de valorar el servei que s’ofereix en les tramitacions d’activitats innòcues, i habitatges d’ús turístic a l’Ajuntament. L’anàlisi dels resultats mostra que la satisfacció general amb aquests serveis de l’Ajuntament és bona: 4,1 sobre la valoració finall 5.

Al novembre, el Departament va realitzar una enquesta telefònica a gestories, assessories, administracions de finques, immobiliàries, etc, per valorar les tramitacions d’activitats innòcues (són aquelles que no tenen incidència al medi ambient)  i habitatges d’ús turístic a l’Ajuntament. L’enquesta es basa en 10 preguntes a valorar d’1 a 5. En aquestes preguntes es va demanar la opinió sobre aspectes com l’horari d’atenció al públic, el temps d’espera, el temps d’atenció, els formularis i la informació proporcionada, la necessitat de realitzar telemàticament, sense venir a l’Ajuntament. L’anàlisi dels resultats mostra que la satisfacció general amb aquests serveis de l’Ajuntament és bona: 4,1 sobre 5. L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha explicat que “es realitzen anàlisis de qualitat com aquesta enquesta per tal de millorar el servei de la nostra administració al ciutadà buscant modernitzar els procediments i adaptar-los millor a les necessitats que es detecten”.

Com a  aspectes que han de ser millorats apareix, incrementar la celeritat en la tramitació d’aquestes activitats. En base a aquests resultats, i amb la intenció de millorar la eficàcia,  des del dia 2 de gener s’ha posat en marxa el nou procediment de tramitació per les activitats innòcues, que precisament té com a gran avantatge que es pot resoldre en una sola visita a l’Ajuntament, a l’OAC (sempre que l’interessat aporti la documentació correcte i necessària, i l’activitat sigui compatible amb l’ús urbanístic). A més, en les properes setmanes també es podrà realitzar aquest procediment íntegrament a través de l’Oficina Virtual de la pàgina web, incloent el pagament de la taxa.

Document Actions