L'Ajuntament de Salou amplia el serveis de la pàgina web
dimarts 28 agost 2007
L'Ajuntament de Salou ha ampliat el nombre de tràmits municipals que els ciutadans poden fer a través d'Internet i, més concretament, a través de la pàgina web del consistori (www.salou.org). Els nous tràmits que inclou el servei anomenat 'Salou en línia' són, en la categoria de 'Persona', el de registre d'unions no matrimonials de convivència estable entre dues persones, siguin o no del mateix sexe; i la sol·licitud per celebrar la cerimònia de casament civil a l'Ajuntament de Salou. En la categoria d''Habitatge i Via Pública', les noves gestions que es poden fer a través de la xarxa estan relacionats amb la sol·licitud de la recollida de mobles i andròmines velles al carrer i la demanda d'algun tipus d'actuació (neteja, buidatge, reparació, retirada, col·locació, etc.) sobre els contenidors d'escombraries i/o de recollida selectiva.
En els nous tràmits, es facilita, com en els ja existents, la informació sobre la documentació, els terminis i la normativa legal d'aplicació per cadascuna d'aquestes gestions, així com els formularis corresponents. D'aquesta manera, els ciutadans poden presentar les sol·licituds, de forma electrònica, en qualsevol moment, les 24 hores al dia, els 365 dies de l'any.
Altres gestions que es poden dur a terme via Internet són, per exemple, demanar cita amb un càrrec electe o tècnic municipal; fer arribar queixes, suggeriments i incidències al consistori; sol·licitar subvencions per a entitats, la modificació de la residència al Padró Municipal d'Habitants per canvi de domicili dins del mateix municipi o la domiciliació de tributs, taxes i preus públics.
L'oferta d'aquestes noves gestions que poden fer els ciutadans sense moure's de casa s'emmarca dins de la política d'ampliació del servei online de l'Ajuntament de Salou.
En els nous tràmits, es facilita, com en els ja existents, la informació sobre la documentació, els terminis i la normativa legal d'aplicació per cadascuna d'aquestes gestions, així com els formularis corresponents. D'aquesta manera, els ciutadans poden presentar les sol·licituds, de forma electrònica, en qualsevol moment, les 24 hores al dia, els 365 dies de l'any.
Altres gestions que es poden dur a terme via Internet són, per exemple, demanar cita amb un càrrec electe o tècnic municipal; fer arribar queixes, suggeriments i incidències al consistori; sol·licitar subvencions per a entitats, la modificació de la residència al Padró Municipal d'Habitants per canvi de domicili dins del mateix municipi o la domiciliació de tributs, taxes i preus públics.
L'oferta d'aquestes noves gestions que poden fer els ciutadans sense moure's de casa s'emmarca dins de la política d'ampliació del servei online de l'Ajuntament de Salou.