L’alcalde Pere Granados reivindica a FITUR que la marca Salou tingui més presència a les fires i accions promocionals
dijous 19 gener 2023
L’alcalde Pere Granados va reivindicar ahir dimecres, en el marc de Fitur, el fet que Salou hauria de tenir més visibilitat a l’estand on es troba representada la destinació, dins de Catalunya i Costa Daurada, en tractar-se d’una marca “tractora” com ho és Barcelona.
En aquest sentit, va posar en valor la importància del municipi, recordant que “Salou ha representat, enguany, el 58 % de totes les places turístiques ofertes a Costa Daurada”.
També va afegir que la destinació no entra en competència amb la resta de municipis de Costa Daurada. No obstant, “el que demanem és que se’ns permeti que Salou tingui la seva pròpia marca” i que “els visitants de Fitur identifiquin que es troba dins de Costa Daurada, Catalunya i Espanya”. Segons el parer de l’alcalde, “estan portant una política equivocada que va en contra de qualsevol principi de branding, de publicitat de marques”.
D’altra banda, l’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme va fer un balanç molt positiu de l’acte de presentació del calendari de turisme esportiu per a aquest 2023, que va tenir lloc aquest dimarts a la Sala Truss del Wizink Center, amb l’assistència del ministre de Cultura i Esports, Miquel Iceta; la directora general de Turisme, Marta Domènech; diversos regidors i regidores de l’Ajuntament de Salou i personalitats del món turístic, esportiu, polític i empresarial, així com mitjans de comunicació. L’objectiu d’aquest esdeveniment ha estat donar a conèixer, a la vegada que atraure “aquest segment de turista que el que vol és fer esport a casa nostra”, va assenyalar.