Marc Espasa, nou gerent del Patronat Municipal de Turisme de Salou
dimecres 04 març 2020
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha posat en valor la figura del nou gerent, que treballarà, junt amb l'equip del Patronat, per assolir 'el gran repte d’aquest mandat: convertir Salou en una destinació turística intel·ligent (DTI), responsable i sostenible’
Espasa és professor de Màrqueting Turístic a la URV i ja havia treballat a l'Administració local salouenca. Té la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques i una dilatada experiència en l’àmbit de la promoció
El nou gerent del Patronat Municipal de Turisme de Salou és el salouenc Marc Espasa. Aquest matí s’ha presentat oficialment davant dels mitjans de comunicació en roda de premsa, a la mateixa seu del Patronat, acompanyat del president de l’entitat i alcalde de Salou, Pere Granados, i dels diversos membres que conformen l’equip i que treballaran, a partir d’ara, amb el nou responsable: Elisabet Caparó (Administració); Natàlia Bel (Promoció); David Portero (Promoció a mercats de parla russa); Berta Pérez i Silvia Carrión (nous productes i marques).
A l’acte de presentació, també hi ha assistit el vicepresident del Patronat i regidor de Dinamització Econòmica, Hèctor Maiquez.
Marc Espasa és nascut a Salou i ja va prestar els seus serveis laborals fa anys a l’Ajuntament, on va desenvolupar càrrecs de responsabilitat.
L’alcalde salouenc ha valorat molt la seva experiència a l’administració pública i també ha enaltit la seva capacitat organitzativa pel que fa a esdeveniments de promoció.
Cal dir que Espasa és llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques i ha treballat com a adjunt a la direcció de la Fundació Miró, realitzant tasques de promoció, publicitat i relacions públiques d’aquesta entitat turística i cultural.
Actualment, és professor de la Facultat de Turisme de la Universitat Rovira i Virgili (URV), d’on és docent de l’assignatura de Màrqueting Turístic.
El batlle ha explicat que “el gran repte d’aquest mandat és convertir Salou en una destinació turística intel·ligent (amb la implantació del DTI), responsable i sostenible”. Granados, que ha dit que aquesta “és una feina molt transversal”, ha posat en relleu que “tenim un pla estratègic de turisme que volem desenvolupar; com també tenim un pla de treball de certificació de destí turístic intel·ligent, amb cinc eixos molt amples que s’han d’executar, quan abans millor”.
El president del Patronat, que ha donat molta importància al treball en equip, ha explicat també que “volem crear nous productes per tal de desestacionalitzar la temporada turística”, i per fer “que el nostre destí sigui sostenible des del punt de vista de l’activitat econòmica”; de manera que “els contractes laborals de les persones que treballen dins del sector turístic també siguin sostenibles, ja que els de temporada no són suficients”.
Per la seva banda, el nou gerent ha valorat molt positivament, també, la labor d’equip per dur a terme tots els reptes que hi ha per tirar endavant, i que es plantegen “apassionants”, ha manifestat, ja que “el potencial de la destinació i de la zona és espectacular”. Així, “comptem amb el millor grup de persones per treballar”, ha afirmat, així com també “amb els millors recursos".