Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca signen un conveni amb PortAventura per promocionar les seves destinacions turístiques conjuntament

divendres 30 gener 2009

Aquesta setmana s'ha formalitzat a FITUR, la fira de turisme més gran del circuit internacional que va començar dimecres passat a Madrid, la incorporació de PortAventura a l'acció de promoció conjunta que duen a terme els Patronats de Turisme de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca-La Pineda Platja.

La formalització d'aquesta novetat, que es va anunciar a Salou la setmana passada, va tenir lloc el passat 28 de gener en l'acte de signatura d'un conveni per part dels representants dels municipis i del parc temàtic: l'alcalde de Cambrils, Robert Benaiges; la regidora de Turisme de Reus, Martina García; l'alcalde de Salou, Antonio Banyeres; l'alcalde de Vila-seca, Josep Poblet; i la directora general de PortAventura S.A., Mercedes de Pablo.

Mitjançant aquest acord, els quatre Patronats Municipals de Turisme i PortAventura s'han compromès a posar en comú i coordinar els elements de les accions que totes les parts considerin d'interès global pel territori que siguin necessaris i que estiguin al seu abast per desenvolupar de manera conjunta els plans d'actuació, les accions de promoció turístiques i comercials, la informació, la publicitat i qualsevol altra activitat que tingui per objecte la promoció del turisme de la zona central de la Costa Daurada.

Aquesta col·laboració es materialitzarà, entre d'altres, en:

- Consolidar la destinació multimarca com a destinació líder del turisme de sol i platja, mitjançant l'estratègia de diferenciació com a DESTINACIÓ DE TURISME FAMILIAR.
- Incrementar la demanda turística realitzant campanyes de promoció.
- Millorar i potenciar l'efectivitat de les accions publicitàries, promocionals i de suport a la comercialització.
- Potenciar la imatge de la destinació associada a la idea de Qualitat
- Produir els materials de promoció possibles per a donar a conèixer l'oferta turística existent.
- Promoure la informació i animació turístiques duent a terme i estimulant tot tipus d'activitats que suposin un benestar del temps d'oci.
- Eficiència, entesa com l'optimització de l'ús i la gestió dels recursos (financers i humans) disponibles.
- Orientació al mercat, atès que el principal objectiu és vendre la destinació, cal ser competitius i, per tant a nivell executiu i operatiu cal tenir un enfoc empresarial modern.

Document Actions