Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou es promociona a Berlín per recuperar el mercat alemany amb una oferta sostenible i de qualitat

dimecres 05 març 2025

Salou està present a la ITB de Berlín, la fira de turisme més important d'Alemanya i una de les més rellevants d'Europa. L’objectiu principal passa per reforçar el seu posicionament en el mercat alemany, un turista que valora la diversitat, els bons serveis i l’experiència turística completa, basada en la gastronomia, la cultura, l'esport, el comerç i la sostenibilitat. 

Durant la fira, que va començar aquest dimarts i que ha comptat amb la presència del ministre de Turisme, Jordi Hereu; la secretària d'Estat de Turisme, Rosario Sánchez; el president del Patronat Municipal de Turisme i alcalde de Salou, Pere Granados; i la cap de promoció del Patronat, Natalia Bel, s’han mantingut diverses reunions amb operadors turístics, tant d’Alemanya com altres països europeus, per donar a conèixer les novetats del municipi, amb una aposta clara per l’autenticitat i la sostenibilitat, aspectes molt valorats pels alemanys.

El turisme procedent d'Alemanya no busca només el bon clima i les platges, sinó també experiències diferenciadores que incloguin descobriments culturals, la diversitat, la natura, la gastronomia de proximitat, el wellness i activitats que respectin el Medi Ambient, com pot ser el cas del cicloturisme.

El turisme alemany busca descobriments culturals, bons serveis, gastronomia de proximitat, diversitat i activitats que respectin el Medi Ambient

L'oferta de Salou ha anat evolucionant per adaptar-se a aquestes exigències, oferint una combinació única de paisatges espectaculars, patrimoni històric i natural i activitats de turisme actiu, com ara la Ruta dels Miradors al llarg del litoral. A més, el municipi es posiciona enguany com un referent cultural, gràcies a la seva recent designació com a Capital de la Cultura Catalana 2025, fet que permetrà potenciar nous atractius turístics, els quals contribuiran a desestacionalitzar la temporada.

L’alcalde i president del Patronat de Turisme, Pere Granados, ha remarcat que "volem que Salou sigui una destinació activa durant tot l’any, amb una oferta que convida a gaudir del nostre entorn natural, la cultura i la gastronomia en qualsevol època", sempre tenint en compte el benestar tant del resident com del visitant. L'aposta per la qualitat i la sostenibilitat és clara, tal com explica Pere Granados.

Salou està fent una aposta clara per la qualitat, la sostenibilitat i la diversitat, factors que el turisme, en general, sol reclamar

De fet, la sostenibilitat és un dels aspectes que Salou ha volgut posar en valor en aquesta edició de la ITB. En els darrers anys, el municipi ha implementat projectes de recuperació del paisatge natural, millores en la gestió de residus i iniciatives per reduir l’impacte ambiental del turisme, responent així a la demanda d'un visitant més conscient, exigent i respectuós amb el medi ambient.

Amb aquesta estratègia, Salou pretén recuperar el mercat alemany, que es un gran prescriptor.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

berlin1.jpg
berlin2.jpg
berlin3.jpg
berlin4.jpg
berlin5.jpg
berlin6.jpg
berlin7.jpg
berlin9.jpg
berlin10.jpg
berlin11.jpg
berlin12.jpg
berlin13.jpg
berlin14.jpg
berloin8.jpg
berñin5.jpg
berlin16.jpg

Document Actions