Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El Patronat de Turisme promou la qualitat i la participació amb la Nova Carta de Serveis

L’organ municipal farà arribar a diferents agents del sector turístic aquesta eina on es poden observar els indicadors de qualitat i el catàleg de serveis

dimarts 31 juliol 2012

El Patronat de Turisme ha presentat la seva Carta de Serveis com a eina per promoure la qualitat en totes les seves accions i funcions així com la participació del sector turístic L’òrgan municipal farà arribar als diferents agents del sector turístic aquesta eina informativa i participativa per tal de treballar sota els paràmetres d'excel·lència i millora en la qualitat del servei.

L’objectiu de la Carta és informar sobre els serveis que ofereix el Patronat de Turisme així como donar a conèixer els compromisos de qualitat adquirits per aquest òrgan vers la ciutadania. La proactivitat, la rapidesa en la resposta,  la promoció i difusió de la destinació, el coneixement de l’oferta turística, l’intercanvi o la col·laboració entre sectors entre d’altres molts aspectes que formen part d’aquest compromís.

D’altra banda, també es plasmen tots els indicadors que té en compte l’organisme per mesurar el nivell de qualitat de manera objectiva. La Carta recull els ítems que es tindran en compte de manera quantitativa i qualitativa per valorar els objectius marcats. El nombre d’accions realitzades, nombre de material facilitat, visites, reclamacions, consultes, newsletters o usuaris mensuals en els diferents serveis seran només alguns dels ítems que es tindran en compte. 

L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha destacat que la carta és “una eina per descobrir més a fons els nostres serveis i obrir una via a la participació i cooperació per tal de sumar esforços, essent receptius a les opinions del ciutadà i dels agents implicats per tal de millorar en els serveis, accions i objectius”. Els usuaris podran fer arribar al Patronat Muinicipal de Turisme queixes i suggeriments així com qualsevol aspecte detectat que no s’ajusti a la planificació de serveis que contempla el Patronat i que es recull en aquest document.  Els canals seran el Formulari de Queixes i suggeriments del Patronat Municipal, el correu electrònic pmtsalou@salou.cat, el formulari de contacte del Patronat Municipal de Turisme de Salou de la pàgina web www.visitsalou.cat.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

Oficina_Xalet_2.jpg
Oficina_Xalet_2.jpg

Document Actions