Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou assoleix un 89% d’ocupació durant el mes d’agost

dimarts 08 setembre 2015

El turisme nacional augmenta un 4% i el rus baixa un 5’5% respecte el mateix període de 2014

Segons l’Observatori de la Fundació d’Estudis Turístics de la Costa Daurada (URV), les dades d’ocupació del mes d’agost a Salou mostren que els resultats són molt similars als de la campanya de 2014, i fins hi tot més positius respecte el turisme nacional.

Les dades d’ocupació a la capital de la Costa Daurada assenyalen que Salou ha comptat amb una ocupació del 89’3% (un punt i mig per sota de l’ocupació obtinguda durant el mateix període del 2014).

Per procedències, durant el mes d’agost, el mercat nacional s’ha situat en un 37% seguit pel turisme francès que ha assolit un 19’1%, el britànic que assoleix un 18’6%, i el rus que suposa un 8’4%. L’holandès ha assolit un 5’2% d’ocupació, en lleuger ascens.

El regidor de Turisme i president del Patronat Municipal de Turisme, Benet Presas, manifestava que “si bé hi ha hagut un lleuger descens de l’ocupació, el nombre de pernoctacions ha crescut en més de 5.000; i això demostra que Salou manté la seva fortalesa com a destinació de turisme familiar”. Afegia que “mentre els mercats francès i britànic es mantenen, l’estatal ha crescut. I això és un bon símptoma, perquè la destinació continua tenint una posició privilegiada pel que fa al turisme català i espanyol”.  En referència al mercat rus deia que “si be ja era prevista la seva baixada, tenint en compte que el ruble ha patit una devaluació del 80%, s’ha aconseguit mantenir un 60% del mercat respecte el 2014, i això és una noticia excel·lent”. 

Una altra dada significativa que es desprèn de les dades facilitades per l’Observatori és que augmenta la mitjana de nits d’estada al municipi,  passant de 1.543.283 el 2014, a 1.548.341 aquest agost.  

Segons l’alcalde de Salou, Pere Granados, “tenint en compte la conjuntura, podem valorar molt positivament el creixement significatiu del mercat espanyol, que evidencia una recuperació que volem treballar reforçant les accions de promoció”. En aquest sentit afegia que “les accions realitzades han resultat rentables des del punt de vista de la captació del mercat nacional, i per això estem convençuts que s’ha de reforçar la promoció en mercats de proximitat de l’Estat, però també el francès i el britànic”.  

Galeria d'imatges

familia.jpg
FAMILI05.png
FAMILI20.png

Document Actions