El Patronat de Turisme veu bones perspectives de futur per al mercat polonès
dimecres 26 setembre 2007
El Patronat de Turisme de Salou ha tornat satisfet de la seva estada a Polònia, on va viatjar per assistir a la fira Tour & Travel que va celebrar-se a la ciutat de Varsòvia del 20 al 23 de setembre.
En aquesta fira turística, l'expedició salouenca va entrevistar-se amb responsables turístics de la zona i també amb el director de l'oficina espanyola de turisme a Polònia, Arturo Claver; així com amb el responsable dels països de l'Est de Turisme de Catalunya, J. M Perramon.
Les conclusions de les diferents trobades presenten Polònia com un mercat emergent pel que fa al moviment turístic europeu que cal considerar amb vista al futur. En aquest sentit, es pensa que pot tenir una evolució semblant a la del mercat rus, que en aquests moments es troba en un estat excel·lent.
Per aquest motiu, des del Patronat de Turisme es considera que cal continuar amb els esforços promocionals per tal de posicionar Salou com una opció líder en el turisme de sol i platja, principal motivació per la qual trien les vacances en aquest país. També es creu que cal tenir present que existeix una important tendència a la contractació de viatges a través d'Internet, que inclou un ús de les companyies de baix cost i de les agències de viatges on line.
Polònia és un país que està començant a adaptar-se a la Unió Europea, que presenta una economia forta amb increments anuals del 5% i que té un volum d'habitants de 40 milions, dels quals només 6,5 milions viatgen fora del país de vacances a l'actualitat.
En aquesta fira turística, l'expedició salouenca va entrevistar-se amb responsables turístics de la zona i també amb el director de l'oficina espanyola de turisme a Polònia, Arturo Claver; així com amb el responsable dels països de l'Est de Turisme de Catalunya, J. M Perramon.
Les conclusions de les diferents trobades presenten Polònia com un mercat emergent pel que fa al moviment turístic europeu que cal considerar amb vista al futur. En aquest sentit, es pensa que pot tenir una evolució semblant a la del mercat rus, que en aquests moments es troba en un estat excel·lent.
Per aquest motiu, des del Patronat de Turisme es considera que cal continuar amb els esforços promocionals per tal de posicionar Salou com una opció líder en el turisme de sol i platja, principal motivació per la qual trien les vacances en aquest país. També es creu que cal tenir present que existeix una important tendència a la contractació de viatges a través d'Internet, que inclou un ús de les companyies de baix cost i de les agències de viatges on line.
Polònia és un país que està començant a adaptar-se a la Unió Europea, que presenta una economia forta amb increments anuals del 5% i que té un volum d'habitants de 40 milions, dels quals només 6,5 milions viatgen fora del país de vacances a l'actualitat.